Livrarea
Transport în maximum 72 de ore (la comenzile livrate pe teritoriul României conform condițiilor de livrare ale curierului). Produsele noastre vor fi livrate în 72 ore lucrătoare prin curierat în orice localitate din România prin intermediul colaboratorilor noștri. Livrarea produselor se face la adresa specificată de client în formularul de comandă, prin intermediul firmelor de curierat cu care PIJAMANIA are semnat un contract de colaborare la momentul respectiv. Este necesar să înţelegeți câteva noțiuni referitoare la politica de transport a colaboratorilor noștri, exemplificând mai jos posibile situații: a) Pentru comenzile plasatede LUNI până VINERI până în orele 15:00, acestea vor fi procesate şi trimise în aceeaşi zi (în limita stocului), iar clientul le va primi in maxim 72, la adresa solicitată, în orice locaţie din ROMÂNIA. b) Dacă comanda este plasată VINERI după orele 15:00, aceasta va fi procesată LUNI, urmând ca produsele să ajungă la clientin maxim 72 ore de la data procesarii. c) Dacă comanda este plasată în WEEK-END aceasta va fi procesată LUNI, urmând ca produsele să ajungă la client in maxim 72 ore de la data procesarii. d) Pentru comenzile plasate de LUNI până VINERI după orele 15:00, produsele comandate vor fi predate curierului A DOUA ZI, cu livrare către client în 24 de ore lucrătoare de la data preluării de către curier a coletului dumneavoastră. Livrarea coletului are loc în maxim 72 de ore lucrătoare prin curierat rapid în orice localitate din România prin intermediul colaboratorilor noştri. Plata produselor se va face doar ramburs.
Retur
Toate produsele cumparate prin intermediul PIJAMANIA sunt noi si respecta conditiile de calitate impuse de lege. Conform legii în vigoare, PFA-urile și persoanele juridice NU beneficiază de dreptul de retur. Produsele care se returnează trebuie sa îndeplinească următoarele CONDIȚII: – Produsele trebuie să fie în ambalajul original complet în care asa au fost livrate; – Produsele trebuie însoţite de etichetele de identificare intacte; nu se acceptă produsele cu etichete deteriorate, modificate sau care lipsesc decat daca asa au fost trimise; – Seturile de produse trebuie să fie complete, cu toate măsurile care au fost livrate; – Nu se acceptă produse deteriorate (rupte în urma probatului de către client, murdare), produsele purtate, spălate, şifonate sau care miros a parfum etc.; – Atunci când produsul este compus din mai multe piese nu se acceptă ca numai o parte dintre acestea să fie returnate, setul trebuie să fie complet; – Produsul să nu fi suferit deteriorări în timpul transportului de retur datorită reambalării necorespunzătoare. Va rugăm să păstraţi factura care însoţeşte livrarea pentru cazul reclamaţiilor ulterioare. Acest certificat de garanţie vă acordă toate drepturile garantate de lege (Legea 449/2003). În cazul unei reclamaţii, PIJAMANIA poate înlocui produsul, dacă acesta este disponibil pe stoc. Taxa de curier aferentă returului o achitaţi dumneavoastră iar ca metoda de trimitere se foloseste FanCurier Obligatoriu. În cuprinsul notificării scrise este necesar să menţionaţi dacă doriţi înlocuirea cu alte produse sau returnarea banilor. În cazul în care optaţi pentru returnarea banilor, aceştia vor fi înapoiaţi prin transfer bancar în maxim 14 zile lucrătoare de la data primirii coletului. Pentru acest lucru PIJAMANIA va solicita codul dumneavoastră IBAN, alcătuit din 24 de caractere, şi numele deţinătorului care trebuie să fie cel declarat în factura de achiziţie iniţială a produselor. Suma constă doar în contravaloarea produselor returnate, nu şi a taxei de transport.
*Atentie toate coletele sunt trimise prin livrare cu VERIFICARE COLET fara exceptii clientul are obligatia sa verifice marfa inainte de ridicare. In caz de neverificare si constatarea ulterioara a problemelor/nemultumirilor de exemplu marimi, culori si modele returul va fi refuzat. In caz ca se constata defecte ulterioare la marfa trebuie sesizat in aceasi zi cu livrarea coletului iar rezolvarea va ramane la latitudinea PIJAMANIA.