Produsele
Produsele comercializate de PIJAMANIA sunt fabricate în România și în Turcia în regim de fabrică și sunt disponibile doar în sistem de comercializare en-gross. În momentul livrării, acestea sunt însoţite de factură fiscală, conform legislaţiei în vigoare. PIJAMANIA poate publica pe site informaţii despre bunuri şi/sau servicii şi/sau promoţii practicate de către aceasta. Produsele vor fi livrate în limita stocului disponibil. Dacă stocul este insuficient, ne rezervăm dreptul de a nu livra comenzile. Atunci când un produs din comanda dumneavoastră nu se mai află pe stoc, veţi fi contactat într-un timp cât mai scurt şi veţi decide dacă doriţi înlocuirea produsului sau finalizarea comenzii fără acest produs. Nu vă vom trimite produse similare pentru a înlocui un produs comandat decât cu acceptul dumneavoastră. Imaginile publicate pe site sunt cu titlu de exemplu, iar produsele livrate pot diferi de imaginile prezentate (pot exista mici diferenţe de culoare, aspect), nuanţa culorii produsului pe care îl vizionaţi are mare legătură cu specificaţiile tehnice ale monitorului pe care este afişat. În general, produsele noastre sunt ambalate într-un set ce conţine între 3 și 10 măsuri.
POLITICA DE PREȚURI Preţurile afişate pe https://pijamania.ro/ sunt în lei fara TVA la finalul comenzii se va adauga si TVA-ul. Preţurile pot suferi modificări fără o notificare prealabilă. Pentru comenzile plasate şi confirmate, preţurile vor fi cele din momentul realizării comenzii. Orice decizie referitoare la prețul de vanzare este 100% la dispoziția furnizorului.
Comanda
Clientul poate efectua comenzi pe site-ul https://pijamania.ro/, prin adăugarea bunurilor dorite în coşul de cumpărături, comanda finalizându-se prin angajamentul clientului pentru una din modalităţile de plată indicate în mod expres pe site. Odată adăugat în coşul de cumpărături, un bun este disponibil pentru achiziţie în măsura în care există stoc disponibil pentru acesta. Adăugarea unui bun în coşul de cumpărături, în lipsa finalizării comenzii, nu atrage după sine înregistrarea unei comenzi, implicit nici rezervarea automată a bunului. Prin finalizarea comenzii, clientul consimte că toate datele furnizate de acesta, necesare procesului de cumpărare, sunt corecte, complete şi adevărate la data plasării comenzii. Odată primită comanda dumneavoastră, urmează să fiţi contactaţi telefonic în cel mai scurt timp pentru confirmarea acesteia şi stabilirea tuturor detaliilor legate de plata şi livrarea produselor.
Modalități de plată
Modalităţile prin care se pot achita produsele sunt: – Ramburs – plata se poate face în numerar la primirea coletului
Livrarea
Transport în maximum 72 de ore (la comenzile livrate pe teritoriul României conform condițiilor de livrare ale curierului). Produsele noastre vor fi livrate în 72 ore lucrătoare prin curierat în orice localitate din România prin intermediul colaboratorilor noștri. Livrarea produselor se face la adresa specificată de client în formularul de comandă, prin intermediul firmelor de curierat cu care PIJAMANIA are semnat un contract de colaborare la momentul respectiv. Este necesar să înţelegeți câteva noțiuni referitoare la politica de transport a colaboratorilor noștri, exemplificând mai jos posibile situații: a) Pentru comenzile plasatede LUNI până VINERI până în orele 15:00, acestea vor fi procesate şi trimise în aceeaşi zi (în limita stocului), iar clientul le va primi in maxim 72, la adresa solicitată, în orice locaţie din ROMÂNIA. b) Dacă comanda este plasată VINERI după orele 15:00, aceasta va fi procesată LUNI, urmând ca produsele să ajungă la clientin maxim 72 ore de la data procesarii. c) Dacă comanda este plasată în WEEK-END aceasta va fi procesată LUNI, urmând ca produsele să ajungă la client in maxim 72 ore de la data procesarii. d) Pentru comenzile plasate de LUNI până VINERI după orele 15:00, produsele comandate vor fi predate curierului A DOUA ZI, cu livrare către client în 24 de ore lucrătoare de la data preluării de către curier a coletului dumneavoastră. Livrarea coletului are loc în maxim 72 de ore lucrătoare prin curierat rapid în orice localitate din România prin intermediul colaboratorilor noştri (FAN Courier). Plata produselor se va face doar ramburs.
Retur
Toate produsele cumparate prin intermediul PIJAMANIA sunt noi si respecta conditiile de calitate impuse de lege. Conform legii în vigoare, PFA-urile și persoanele juridice NU beneficiază de dreptul de retur. Produsele care se returnează trebuie sa îndeplinească următoarele CONDIȚII: – Produsele trebuie să fie în ambalajul original complet în care asa au fost livrate; – Produsele trebuie însoţite de etichetele de identificare intacte; nu se acceptă produsele cu etichete deteriorate, modificate sau care lipsesc decat daca asa au fost trimise; – Seturile de produse trebuie să fie complete, cu toate măsurile care au fost livrate; – Nu se acceptă produse deteriorate (rupte în urma probatului de către client, murdare), produsele purtate, spălate, şifonate sau care miros a parfum etc.; – Atunci când produsul este compus din mai multe piese nu se acceptă ca numai o parte dintre acestea să fie returnate, setul trebuie să fie complet; – Produsul să nu fi suferit deteriorări în timpul transportului de retur datorită reambalării necorespunzătoare. Va rugăm să păstraţi factura care însoţeşte livrarea pentru cazul reclamaţiilor ulterioare. Acest certificat de garanţie vă acordă toate drepturile garantate de lege (Legea 449/2003). În cazul unei reclamaţii, PIJAMANIA poate înlocui produsul, dacă acesta este disponibil pe stoc. Taxa de curier aferentă returului o achitaţi dumneavoastră iar ca metoda de trimitere se foloseste FanCurier Obligatoriu. În cuprinsul notificării scrise este necesar să menţionaţi dacă doriţi înlocuirea cu alte produse sau returnarea banilor. În cazul în care optaţi pentru returnarea banilor, aceştia vor fi înapoiaţi prin transfer bancar în maxim 14 zile lucrătoare de la data primirii coletului. Pentru acest lucru PIJAMANIA va solicita codul dumneavoastră IBAN, alcătuit din 24 de caractere, şi numele deţinătorului care trebuie să fie cel declarat în factura de achiziţie iniţială a produselor. Suma constă doar în contravaloarea produselor returnate, nu şi a taxei de transport.
*Atentie toate coletele sunt trimise prin livrare cu VERIFICARE COLET fara exceptii clientul are obligatia sa verifice marfa inainte de ridicare. In caz de neverificare si constatarea ulterioara a problemelor/nemultumirilor de exemplu marimi, culori si modele returul va fi refuzat. In caz ca se constata defecte ulterioare la marfa trebuie sesizat in aceasi zi cu livrarea coletului iar rezolvarea va ramane la latitudinea PIJAMANIA.
Confidențialitatea datelor
Respectăm confidenţialitatea datelor clienţilor şi ne angajăm să nu transmitem datele personale ale acestora către terţi şi să le folosim exclusiv în scopul pentru care au fost introduse (efectuarea comenzii) şi pentru informări comerciale referitoare la magazinele noastre şi brandul Moda Fashion. PIJAMANIA nu încurajează spam-ul, nu comercializează, nu oferă şi nici nu face schimb de adrese de e-mail obţinute prin intermediul acestui site. Conform cerinţelor Legii nr. 677/2001 pentru protecţia persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal şi libera circulaţie a acestor date, modificată şi completată şi ale Legii nr. 506/2004 privind prelucrarea datelor cu caracter personal şi protecţia vieţii private în sectorul comunicaţiilor electronice, PIJAMANIA are obligaţia de a administra în condiţii de siguranţă şi numai pentru scopurile specificate, datele personale pe care ni le furnizaţi despre dumneavoastră sau o altă persoană. Scopul colectării datelor cu caracter personal este de a opera şi livra comenzile efectuate de dumneavoastră. Conform Legii nr. 677/2001, beneficiaţi de dreptul de acces, de intervenţie asupra datelor, dreptul de a nu fi supus unei decizii individuale şi dreptul de a vă adresa justiţiei.